HTML

Erdélyi tanulmányi kirándulás 2014.04.24-27.

Friss topikok

Címkék

Archívum

Az első előkészítő óra

2014.04.15. 12:10 Gyöngyösi Felsővárosi Általános Iskola

A HATÁRTALANUL pályázat keretében, mi az iskola 7. osztályosai (43 diák, 5 tanár kíséretében) Erdélybe utazhatunk. Az utazás előtt úgynevezett elő-feladatokat kaptunk, melyek közé az előkészítő órákon való részvétel, és a róluk illetve a tanulmányi kirándulás egyes napjairól szóló blog megírása is beletartozik.

Izgatottan léptünk be a terembe, és hallgattuk végig az első előadást, amely kirándulásunk „kezdetét” jelentette. Itt arról hallhattunk, hogy konkrétan hová megyünk, mikor és hol fogunk megszállni, milyen látványosságokat fogunk megnézni. 2014. április 24-én indulunk a korai órákban, és a dél tájban érkezünk meg.  Láthatjuk majd Nagyváradot, a Király-hágót, Bánffyhunyadot, de Körösfőn és Kalotaszegen is járunk majd, illetve Kolozsváron, ahol az első nap leszünk elszállásolva.

A második napon Tordára látogathatunk el, ahol megnézzük a sóbányát és a Tordai-hasadékot, illetve a városban is szétnézhetünk. Ezen a napon elutazunk Torockóra, ahol a kirándulás további két napján leszünk elszállásolva.

A harmadik napon Székelykő tetejére túrázunk fel. Ezen a napon ellátogatunk majd Torockószentgyörgyre, majd gyalog visszamegyünk Torockóra.

A negyedik napon Nagyenyedre illetve Vajdahunyadra megyünk, ahol megnézzük Hunyadi János várát, melyben egyik testvériskolánkkal találkozunk. Ezután Aradot és Dévát illetve Déva várát vehetjük szemügyre. Ezen a napon, azaz vasárnap fogunk megérkezni, késő éjszaka.

Nagyon várjuk már a kirándulást!

Kiss Norisz 7.c

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.